Kundeservice

Sjekk våre infosider først!

Vi ønsker at du som kunde enkelt skal komme i kontakt med oss dersom du har spørsmål eller noe på hjertet. Før du ringer eller skriver e-post ber vi deg lese igjennom infosidene under kundesenteret vårt og "Spørsmål og svar". Her finner du svar på de vanligste spørsmålene.

...Og sjekk "Min side"!

Her kan du sjekke status og pakkesporing på betalte ordre, se tidligere kjøp, endre dine personopplysninger og adresser og du kan henvende deg til kundeservice. Når du klikker på "Min side" vil du finne en oversiktlig meny som leder deg videre til de ulike funksjonene.

Hvordan kontakte oss:

Den enkleste måten å komme i kontakt med vår supportavdeling er å gå inn på "Min side" og "Kundeservice". Du må være innlogget for å sende en melding.
Henvendelser sendt på denne måten vil normalt sett bli besvart innen 24 timer, forutsatt at neste dag er en virkedag. Vær også nøye med å registrere saken i riktig kategori. Dette sikrer raskest mulig svartid.

Kundetelefon:

Vi er tilgjengelige på 38 00 07 77 fra 10:00 til 17:00 mandag til torsdag og fra 10:00 til 15:00 på fredag.
Lørdag, søndag og helligdager er telefonen stengt.

I sommer er kundesenteret tilgjengelig mandag – fredag kl 10-15.

Vi anbefaler å sende melding via "Kundeservice" i stedet for å ringe, da det periodevis kan være stor pågang på telefon.

Kontaktinformasjon:

Post- og fakturaadresse:
Netthandelen.no AS
Postboks 8104
N-4675 Kristiansand

Hovedkontor:
Netthandelen.no AS
Mjåvannsvegen 69,
4628 Kristiansand

Vareutlevering:
Netthandelen.no AS
Mjåvannsvegen 69 og Mjåvannsvegen 210,
4628 Kristiansand