Spørsmål og svar

Har du spørsmål? For at du enklere skal få svar på dine spørsmål har vi samlet de vanligste spørsmålene vi får fra våre kunder.


Ordrebekreftelse sendes på e-post kort tid etter din ordre er bekreftet betalt eller godkjent med faktura/samlefaktura. Det hender at denne fanges opp av et spamfilter. Det er dessverre ikke noe vi har kontrollen over, men du kan sjekke i din søppelpost dersom du ikke finner den i innboksen. Du kan også finne ordren og status på denne ved å gå inn på "min side".


Logg inn med ditt brukernavn og passord. Gå deretter inn på "min side" og klikk på "Min profil". Nede på siden står det "Standard adresse" med en penn på høyre hånd. Trykk på pennen og oppdater din adresse. Trykk på "lagre" når du er ferdig. Slett deretter den gamle adressen ved å trykke på krysset til høyre for adressen under "Tidligere adresser". Du kan registrere flere adresser og enkelt bytte mellom hvilken du vil ha som standard adresse ved å trykke på "hukket" på høyre side av adressen. Skal du bruke en annen adresse for en spesifikk bestilling så kan du endre den manuelt i kassen der du fyller ut dine opplysninger før du betaler.


Kun varer som vi sender med Bring kan hentes selv.
Postvarer sendes automatisk med Posten fra eget lager og kan ikke hentes direkte hos oss. 

Åpningstider fra uke 14 til og med uke 26: 

Mandag: 8-15
Tirsdag: 8-15
Onsdag: 8-15
Torsdag: 8-17
Fredag: 8-15
Lørdag: 10-16

Søndager og helligdager: Stengt

Fra uke 27 til og med 31: 
Mandag: 10-15
Onsdag: 10-17
Fredag: 10-13

Øvrige dager: Stengt


Adressen er Mjåvannsvegen 210, 4628 Kristiansand

Ta kontakt med kundeservice ved behov for henting utenfor ordinære åpningstider. 

Hentefrist er 14 dager etter mottatt epost om at varen er klar for henting. 


Nei, dessverre. Vi leverer kun innenlands.


Finner du ikke din ordre på profilen din kan det være kjøpet ikke ble gjennomført, eller du kan ha lagt inn feil epost da du bestilte. Hvis du fikk et ordrenummer og bekreftelse på nettsiden etter kjøpet var fullført er det viktig at du tar kontakt med kundeservice for hjelp med dette. Du vil i disse tilfellene ikke motta ordrebekreftelsen, men vi sender fremdeles varene til adressen oppgitt på ordren. 

Hvis du mangler oversikt over dine tidligere ordre da vi hadde auksjoner er disse dessverre ikke lenger tilgjengelig via "min side", men du kan kontakte kundeservice om du har spørsmål rundt disse.

Du kan sjekke ordrestatus og pakkesporing ved å gå inn på ”Mine ordre”. Der finner du sporingslinken tilknyttet din ordre.

Når betalingen er registrert hos oss vil varene bli pakket og sendt. Normal leveringstid er 1-4 virkedager. Skulle du oppdage avvik eller forsinkelser enten i din ordrestatus eller på sporingen kan du kontakte kundeservice for hjelp videre.


Om du skulle være uheldig å motta en defekt eller ukomplett vare, eller om du ikke har mottatt varen i det hele tatt, ber vi deg registrere en reklamasjonssak. Logg inn på "Min Side" og gå til ”Kundeservice”. Trykk på "Lag ny henvendelse" og registrer en sak i kategorien "Reklamasjon/feil og mangler" slik at kundeservice kan hjelpe deg videre. 

Om du skulle motta en leveranse fra Bring som har skade ber vi deg ta bilde av kolli i tillegg til skade på produktet. Bilder lastes opp i kundesaken du oppretter på «Min side». 


Nei. Ønsker du å returnere en vare som en angresak må du selv betale returfrakten. Vi betaler tilbake prisen du har betalt for varen såfremt varen leveres tilbake innen angrefristen, som er 14 dager etter mottatt vare. Videre er det viktig at varen returneres i samme tilstand som du mottok den. Er varen brukt eller på annen måte skadet kan det være vi trekker fra et beløp av kjøpesummen.

I angresaker hvor varen er sendt med Bring må kunde selv dekke fraktkostnader for retur. I praksis betyr det at vi holder tilbake fraktbeløpet du betalte for hjemlevering for å dekke returfrakten til oss. Har du valgt betaling med faktura så er det kun fraktbeløpet som må betales inn til Klarna.

NB! Vi anbefaler på det sterkeste at du registrerer en sak under ”Kundeservice” i kategorien "Angre kjøp/retur". Vennligst ikke send inn varen før du har fått svar fra oss. På denne måten går angreprosessen så smidig som mulig.

Postvarer: Returfrakt 99,-

STORE varer og spesialgods: Returfrakt tilsvarende det du betalte for å få varen levert.


Dersom du ikke er hjemme på avtalt leveringstidspunkt, ikke henter varene eller nekter å motta dem, vil varene bli returnert til oss for din regning. Du vil i slike tilfeller bli tilbudt å få ordren tilsendt på nytt mot at du dekker ny frakt.

Fraktprisen er 99,- for postvarer.

STORE varer og spesialgods belastes lik frakt som ved utsending.

Dersom du ikke betaler ny frakt eller ikke ønsker sendingen på nytt vil du bli belastet et gebyr på kr 200,- samt returfrakt. Eventuelt restbeløp blir kreditert til ditt kort, kontonummer eller via Klarna avhengig av din betalingsmetode. 
Hvis du lar varene gå i retur siden du ønsker å angre er det viktig at du kontakter oss tidligst mulig slik at du ikke blir belastet gebyret, men kun for returfrakten slik som er normalt i angresaker.



Du kan melde deg på vårt nyhetsbrev ved å registrere deg som en ny bruker og krysse av underveis i registreringen at du ønsker å motta nyhetsbrev. Hvis du allerede er kunde hos oss og ønsker å melde deg på eller av kan du gjøre dette via "Min side" inne på "Min profil". Gå til "Mine samtykker" og trykk på "informasjon om kampanjer og nyheter på e-post" for å melde deg på eller av. 

Du kan også melde deg av nyhetsbrevet ved å klikke lenken som kommer i bunnen av hvert nyhetsbrev.


En knapp for "Logg ut" er synlig hvor som helst inne på min side oppe i høyre hjørne.

Om det er første gangen du logger inn som ny bruker skal du ha fått en aktiveringslenke på e-post. Har du ikke fått denne må du kontakte kundeservice på telefon 38 000 777 eller på chat eller e-post for hjelp med å aktivere kontoen din. Husk å kontollere søppelpost eller reklamefilter i ditt mailprogram i tilfelle denne e-posten har blitt feilsortert.

En annen årsak kan være at du har endret eller mistet passordet ditt. Hvis du trenger å få tilbakestilt passordet kan du følge lenken "Glemt passordet ditt?" i påloggingsvinduet. Skriv inn e-postadressen din og klikk "tilbakestill passord". Da vil du motta en e-post med lenke for tilbakestilling av passord. NB! Det er viktig at e-post adressen du er registrert med er aktiv, ellers vil du ikke kunne motta lenke for tilbakestilling av passord. Om du ikke mottar mailen må du kontakte kundeservice for hjelp med nytt passord.


Ja. Logg på med ditt brukernavn og passord. Gå deretter inn på "Min side" og "Min profil". Nederst på siden kan du endre passord. Skriv inn ditt gamle passord for å bekrefte og skriv nytt passord i de to andre feltene. Klikk deretter på knappen "Endre passord".

Alle prisene er inkludert MVA. Vi holder til i Norge og det påløper derfor ingen toll eller avgifter når du kjøper varer fra oss.

Hos Netthandelen.no kjører vi ikke kampanjer med rabattkoder. Du kan lese mer om vår filosofi her.

Fremdeles noe som er uklart? 
Kontakt oss her!