Spørsmål og svar

Har du spørsmål? For at du enklere skal få svar på dine spørsmål har vi samlet de vanligste spørsmålene vi får fra våre kunder.


Ordrebekreftelse sendes på e-post kort tid etter din ordre er bekreftet betalt eller godkjent med faktura/samlefaktura. Det hender at denne fanges opp av et spamfilter. Det er dessverre ikke noe vi har kontrollen over, men du kan sjekke i din søppelpost dersom du ikke finner den i innboksen.


Logg inn med ditt brukernavn og passord. Gå deretter inn på "Min side" og klikk på "Legg til ny adresse". Legg til den nye adressen og klikk "Sett som standard". Slett deretter den gamle adressen ved å velge den under "Alternative adresser" og trykk på "Slett". Du kan registrere flere adresser og enkelt bytte mellom hvilken du vil ha som standard. Skal du bruke en annen adresse for en spesifikk bestilling så kan du endre den selv inne på betalingssiden.

Ja, det er det! Du kan hente store varer og spesialgods kostnadsfritt på vårt lager. Postvarer sendes alltid med posten. 

Vareutlevering: 
Netthandelen.no AS 
Mjåvannsvegen 210
4628 Kristiansand 


Nei, dessverre. Vi leverer kun innenlands.


Da kan det være du har lagt inn feil epost da du bestilte. I de tilfellene vil du ikke motta ordrebekreftelsen, men dersom du fullførte bestillingen vil den sendes til adressen oppgitt på ordren. Har du spørsmål knyttet til ordren, kan du kontakte kundeservice. 

Du kan sjekke ordrestatus og pakkesporing ved å gå inn på ”Mine ordre”. Der finner du sporingslinken tilknyttet din ordre.

Når ordren er betalt vil det normalt ta 1-2 dager før betalingen er registrert hos oss, avhengig av betalingsmåte. Hvis du betaler med kort, Vipps eller via Collector blir betalingen registrert med en gang. Når betalingen er registrert hos oss vil varene bli pakket og sendt. Normal leveringstid er 1-4 virkedager fra vi har registrert betalingen.


Om du skulle være uheldig å motta en defekt vare, ber vi deg registrere en reklamasjonssak. Logg inn på "Min Side" og gå til ”Kundeservice”. Registrer en sak i kategorien "Garanti / reklamasjon" så vil kundeservice hjelpe deg videre. 

Om du skulle motta en leveranse fra Bring som har skade ber vi deg ta bilde av kolli i tillegg til skade på produktet. Bilder lastes opp i kundesaken du oppretter på «Min side». 

 

For å gi beskjed til oss om manglende vare kan du logge deg inn på "Min side" og gå til ”Kundeservice”. Registrer så en sak i kategorien "Feil med leveransen".

Nei. Ønsker du å returnere en vare som en angresak må du selv betale returfrakten. Vi betaler tilbake prisen du har betalt for varen såfremt varen leveres tilbake innen angrefristen, som er 14 dager etter mottatt vare. Videre er det viktig at varen returneres i samme tilstand som du mottok den. 

I angresaker hvor varen er sendt med Bring må kunde selv dekke fraktkostnader tur/retur. Returfrakt blir trukket fra ved tilbakebetaling og allerede fakturert frakt vil ikke bli kreditert. 

NB! Vi anbefaler på det sterkeste at du registrerer en sak under ”Kundeservice” i kategorien "Angre kjøp på mottatte varer". Vennligst ikke send inn varen før du har fått svar fra oss. På denne måten går angreprosessen så smidig som mulig.

Postvarer:         Returfrakt 99,-

STORE varer og spesialgods:   Returfrakt tilsvarende det du betalte for å få varen levert.

Dersom du ikke er hjemme på avtalt leveringstidspunkt, ikke henter varene eller nekter å motta dem, vil varene bli returnert til oss for din regning. Du vil i slike tilfeller bli tilbudt å få ordren tilsendt på nytt mot at du dekker ny frakt. Fraktprisen er 99,- for postvarer. STORE varer og spesialgods belastes lik frakt som ved utsending. Dersom du ikke betaler ny frakt eller ikke ønsker sendingen på nytt vil du bli belastet et gebyr på kr 200,- samt returfrakt. Eventuelt restbeløp blir kreditert til ditt kort, kontonummer eller via Collector avhengig av din betalingsmetode.



Du kan melde deg på vårt nyhetsbrev ved å registrere deg som en ny bruker og krysse av underveis i registreringen at du ønsker å motta nyhetsbrev. Hvis du allerede er kunde hos oss og ønsker å melde deg på eller av kan du gjøre dette via "Min side". Sett kryss for nyhetsbrev dersom du ønsker å motta, eller fjern krysset dersom du ikke ønsker å motta nyhetsmail. 

Du kan også melde deg av nyhetsbrevet ved å klikke lenken som kommer i bunnen av hvert nyhetsbrev.


Dette gjøres inne på "Min side" og deretter "Min profil". 

Dersom du har mottatt en aktiveringsmail og bruker lenken som står i e-posten, er det svært viktig at du bruker hele lenken. For å være sikker på dette kan du merke og kopiere hele lenken, for å deretter lime den inn i nettleseren. Enkelte e-postlesere kan dele opp lenken over to linjer slik at bare halve adressen kommer med når du klikker.

En annen årsak kan være at du har endret eller mistet passordet ditt. Hvis du trenger å få tilbakestille passordet kan du følge lenken "Glemt passordet ditt?" i påloggingsvinduet. Skriv inn e-postadressen din og klikk "tilbakestill passord". Da vil du motta en e-post med lenke for tilbakestilling av passord. NB! Det er viktig at e-post adressen du er registrert med er aktiv, ellers vil du ikke kunne motta lenke for tilbakestilling av passord.


Ja. Logg på med ditt brukernavn og passord. Gå deretter inn på "Min side" og trykk på "Endre passord". Skriv inn ditt gamle passord for å bekrefte og skriv nytt passord i de to andre feltene. Klikk deretter på knappen "Endre passord".

Alle prisene er inkludert MVA. Vi holder til i Norge og det påløper derfor ingen toll eller avgifter når du kjøper varer fra oss.

Av og til kjører Netthandelen.no kampanjer med rabattkoder. Disse deler vi ut via nyhetsbrev og konkurranser.

Fremdeles noe som er uklart? 
Kontakt oss her!