Du er her: Forsiden / Servicesenter / Hente selv:
Hente selv < Tilbake
Hent varene selv - spar fraktutgifter!
Kjøp så mye du vil innen samme auksjonsdøgn og hent varene på vårt lager i Kristiansand. Da slipper du å betale frakt!
Du kan velge å være "hente selv kunde" ved å krysse av for dette i "Min profil". Dersom du i ettertid likevel ønsker å få varene tilsendt kan dette endres under "Mine ordre" helt frem til ordren er betalt.

Ny faktura, med eller uten frakt, vil bli tilgjengelig på ”ordre/kreditnota” på ”min side”. Etter at ordren er betalt er det ikke mulig å gjøre endringer.
Åpningstider:
Mandag - fredag: 10:30 - 15:30
Lørdag: 09:00 - 14:00
Søndag: Stengt

Vi har stengt på helligdager.

Åpningstider i påsken:
Mandag - onsdag: 10:30 - 15:30
Skjærtorsdag, langfredag, påskeaften, 1. og 2. påskedag: Stengt
Normale åpningstider igjen fra og med tirsdag 22.04.
Priser:
Frakt: kr. 0,-
Håndtering og emballasje: kr. 139,- per ordre

Når du henter ordren på vårt hovedlager betaler du ikke frakt. Men du blir belastet litt mer for håndtering og emballasje. Differansen er kun 40 kroner, dette beløpet skal dekke våre ekstra utgifter til hentelager og bemanning i vareutleveringen.

Generell informasjon og betingelser finner du her.
Adresse:

Fra og med 09.12 vil tunggodsvarer måtte hentes på vårt nye tunggodslager. Det er samme åpningstider på begge hentestedene.

Normalvarer:

Mjåvannsvegen 69
4628 Kristiansand

Tunggodsvarer:

Mjåvannsvegen 210
4628 Kristiansand

 
Nyttig informasjon:

Bruker du GPS? Skriv inn Songdalen kommune, ikke Kristiansand.

NB! Hvis du kommer langveis fra bør du beregne litt ekstra tid til kjøring. Vær oppmerksom på at det normalt er en del kø forbi Kristiansand sentrum fra ca. 15:00 og utover. I tillegg har vi ofte stor pågang like før stengetid, det lønner seg derfor å komme litt tidligere på dagen hvis du har mulighet.
Viktig!
Det er ikke mulig å hente varene før vi har sendt deg melding om at varene står klare for utlevering. Denne meldingen vil bli sendt deg pr. mail i tillegg til at den blir tilgjengelig på "Mine ordre". Det kan ta inntil 7 virkedager fra betalingen er registrert før varene er klare for henting.

Vær oppmerksom på at du er pliktig til å sjekke hentestatus etter at innbetalingen er registrert. Vi har ikke mulighet til å ta betaling for varene på vårt hentelager.
 
Frist for henting er 7 kalenderdager fra vi sender melding om at varene er klare for utlevering. Dersom ordren ikke blir hentet innen fristen vil varene bli lagt tilbake på lager, og du vil bli avkrevd et gebyr på kr 300,- for uavhentet sending. Dette beløpet blir trukket fra din opprinnelige innbetaling, og det resterende beløpet vil bli utbetalt til registrerte konto på ”min profil”. Vi krediterer ikke kostnader for håndtering og emballasje.

Dersom du oppdager feil eller mangler skal dette meldes skriftlig via "Support" på ”Min side”. Vi har ikke mulighet til å ta reklamasjoner direkte på vårt hentelager. Som kunde vil du ikke få noen ekstrakostnader i forbindelse med reklamasjon.
NB!
Sørg for å ha med hjelp til å laste store varer inn i bil eller på tilhenger. Da det til tider vil være stor trafikk på vårt lager har vi dessverre ikke tid til å hjelpe alle med dette.

Skriv ut henteseddelen (eller noter hente-ID og/eller ordrenummer), og ta den med sammen med legitimasjon. Skal noen andre hente for deg, må de også ha med denne informasjonen.
 
Vær vennlig å følge de anviste rutinene for hente selv:
  • Du kan kun endre fraktmetode dersom ordren ikke er betalt.
  • Ikke trekk fra fraktbeløpet på egenhånd - da stopper ordren.
  • Vi har ikke noe kontant betaling / kasse på lager.